wändie pändie ;D

hahaha tjaaaah har inge att gör mer än pratar me mixxen o lite annat folk ;D o ba för michi busen satsar stort på blogg karriär nu så ville ja oxå skriva XD haha
kom precis hem från träningen, kollade ba kände mej sliten från helgens och gårdagens match XD min fot börjar ju gå sönder igen så o min rygg e bajs ;(

skolan idag va ja inte alls till nån nytta... började me estet där satt ja inne på fejjs o drog lite linjer på mitt papper sen sudda sen linjer sen sudda sen prata ja me li om mina betyg i engelska o estet ligger på g nivå ibåda så de bra :D sen hade ja inge tålamod så sudd ut alla mina linjer igen... förbanat sne i mina ögon

sen har ja inte gjort mer i skolan elr aah började på svenskan lite o gjor 1 tal i matte som e helt jävla fel fatta inge menmen efter skolan blev de att köpa cholkad :D sen hem o kolla andra avenyn o dra till träning o hem igen :d

sådär var min dag ungefär... juste går inte så bra för mej att messa just nu skämmer ba ut mej o tramsar xD haha varning för de om de blir cp menar inge illa iaf e ba trött ;) <333

nu har ja iaf skrivit en jävla massa
hade fettt bra nu jaow pussss

wändie ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0