Söndag

Heeeeeeey !

Nu sitter jag här i köket och lyssnar på musik . Snart ska jag städa huset och duscha . Tog nyss bort nagellacket och känner mej jävligt naken för alla som vill veta ;) Tänkte också ta en PW snart , kylan får mej dock att fundera . - 15 grader är inte det skönaste att vara ute i . Förövrigt fick jag nyss dissen av Wändie bara för hon skulle spela match .. "/ Och MixXen har inte vaknat än (?!) så nu har jag tråkigt . Ska nog åka till Crillebejb snart och mywsa helt galet ! (y

Helgen har sugit snopp för jag fick dissen av en viss person och då har jag tjurat hela helgen bara för jag är så mogen . Väntar på att min syster ska komma och lämna min tröja oxå . Mamma och Roffe kommer hem ikväll oxå och då är jag inte ensam hemma längre ^^ .. Och imorn har vi matteprov och jag har inte pluggat nåt överhuvudtaget ... Bra Carro ! (y


Tillåt mej att sakna detta !

Carru

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0