100118

Heeeeeeellu !

Just nu sitter jag och pratar med Älskling i telefonen och passar på att blogga lite grann . Väntar på att Wändie ska ringa också sen kanske jag skulle prata med Mikejj senare ikväll också .

Idag hade vi Info & Layout på morgonen och sen hade vi Praktisk marknadsföring . Och så klämde vi in lite matte också . Snubblande i korridoren . Vanlig dag !

Nu ska jag vara social mot min älskling .

Hörs senare !
Carro


På väg till Boda Borg ! Mixxen är kameraskygg ..


På väg bill Boda Borg ! Wändie sover på bussen .


På Boda Borg ! Mixxen lika kameraskygg som vanligt ..


På Boda Borg ! Wändie !

Nu får det räcka med bilder ska faktiskt lyssna lite på vad bejb säger i fonen nu . Återkommer med fler bilder !
Latero !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0