100104

GodKväll !

Snart ska jag börja dra mej mot sängen , kan knappt hålla ögonen öppna . Vi ska också till Boda Borg imorgon så måste vara utvilad . Bussen till stan igår 1o.12 och bussen till Karlskoga går 1o.45 . Ansvaret ligger på mina axlar då jag ska väcka både Mixxen och Wändie ( good luck Carru ;) så ingen av oss missar bussen .

Idag har jag iallafall varit med Wändie på stan en snabbis och M-berg . Ytterst trevligt ! Dock finns inget jag ska ha nuförtiden .. Varken torrschampoo eller värmeskydd . Inte ens en mer flaska fanns ! Köpte det mesta iallafall . Efter jag kom hem satte jag mej bänkad framför teven då Paradise Hotel är tillbaka i rutan .

Nu känner jag hur mina ögonlock blir tyngre och tyngre för varje sekund så jag ska hoppa i sängs nu .. Måste vakna imorgon också ..

Hörs imorgon innan eller efter Boda Borg .. Efter får ni iallafall massvis med bilder .

Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0