Music




Jag har en flickvän som är dum i huvvet,
Hon är riktigt skadad ja helt jävla blåst.
Jag har en flickvän som är dum i huvvet,
som ingen annan gillar ändå.

Jag har en flickvän som är begagnad,
Alla har legat med henne innan mig.
Jag har en flickvän som är begagnad,
hon är en sån som aldrig säger nej.

Jag har en flickvän som är drogpåverkad,
med andra ord hon går på knark.
Jag har en flickvän som är drogpåverkad,
jag ser henne alltid med en spruta i sin arm.

Jag har en flickvän som är självmord benägen,
hon lyssnar på broder daniel.
Jag har en flickvän som är självmords benägen,
som skär sig med rakblad varje kväll.

Jag har en flickvän som är kriminell,
hon begår ett brott varenda kväll.
Jag har en flickvän som är kriminell,
ja inte fan är hon helig och snälll.

Jag har en flickvän som är satanist,
hon bränner ned kyrkor för hon är anti-krist.
Jag har en flickvän som är satanist,
hon välter gravstenar för det ger henne en kick.

Jag har en flickvän som är protistuerad,
hon går på gatan och blir förnderad.
Jag har en flickvän som är protistuerad,
Som gör allt för pengarna jag garanterar.

Jag har en flickvän som är nasist,
hon hatar allt osm inte är från vårat land.
Jag har en flickvän som är nasist,
Men hon gör tyska gympaövningar med sin högerhand.

Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0